Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kursové sázky, byla založena v květnu roku 1991. Hlavním předmětem její činnosti jsou kursové sázky, především na sportovní události, ale také na číselné hry (například ruleta) či události veřejného zájmu.

Společnost Tipsport byl klientem společnosti Wunderman od roku 2009 do roku 2013.

Tipsport

Kampaň s návratností investice 1008 %

Reference

  • Kampaň s návratností investice 1008 %

Popis řešení

Pro sázkovou společnost Tipsport jsme připravili kampaň, která měla za cíl zvýšit celkový objem sázek u stávajících klientů v období konání Mistrovství světa v hokeji. Se vzrůstající konkurencí je čím dál tím těžší zákazníky něčím překvapit a připravit opravdu atraktivní pobídku, která by je přiměla k tomu sázet více než je obvyklé. Unikátním řešením se ukázala on-line aukce, v níž bylo možné vyhrát autentické předměty z mistrovství, a také zájezd s hokejovou reprezentací. Nasazení sázkařů bylo neuvěřitelné. Sázkaři, kteří se do akce zapojili, vsadili v průměru 7x více peněz než kontrolní skupina neoslovených sázkařů.

Cíle řešení

Zvýšit celkový objem sázek u stávajících klientů společnosti Tipsport v období konání Mistrovství světa v hokeji.

Na základě zkušeností z předešlých komunikací u podobných akcí očekával klient v optimistické variantě zhruba dvojnásobné navýšení sázek u oslovených sázkařů oproti kontrolní skupině neoslovených.

Strategie řešení k dosažení cílů

Sázkaři měli možnost za každou svou sázku během Mistrovství světa v hokeji, která splňovala podmínky soutěže, získat určitý počet kreditů – Sporťáků. Čím více sázek během MS vsadili, tím více Sporťáků získali a měli tak větší šanci v následné aukci vydražit unikátní ceny: zájezd s hokejovou reprezentací na EHT, či možnost si osobně s hokejovou repre zatrénovat, dalšími cenami pak byly podepsané části výstroje. Tyto ceny i samotný unikátní princip možnosti jejich dosažení v rámci aukce byly silnými motivátory pro změnu běžného sázkařského chování.

Výsledky

Nasazení sázkařů bylo neuvěřitelné.
Sázkaři, kteří se do akce zapojili, vsadili během MS v průměru 7x více peněz než kontrolní skupina neoslovených sázkařů.
U některých typů sázek – tzv. online sázek, které lze sázet přímo v průběhu zápasu, bylo vsazeno dokonce 11x tolik.
Návratnost investice dosáhla ohromujících 1008 %. Jedna investovaná koruna do této akce vydělala během měsíce trvání akce 10 korun čistého zisku.


Použité produkty: